Меню
Your Cart

Умови обміну та повернення

Шановні покупці! Повернення і обмін товару здійснюється на підставі Закону України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до закону, споживачі зобов'язані:

  • Уважно ознайомитися з правилами експлуатації.
  • У разі необхідності, до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями умов і правил використання товару до продавця (виробника, виконавця) або іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка виконує їх функції.
  • Користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.

Що робити, якщо ви придбали товар неналежної якості?

  • У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
  • Пропорційного зменшення ціни.
  • Безкоштовного усунення недоліків товару в розумний строк.
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, споживач має право:

  • Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
  • Вимагати заміни товару на такий самий або на аналогічний товар з-поміж наявних у продавця (виробника).

У разі придбання товару належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня придбання, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу

Споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару до продажу. Продавець зобов'язаний у день надходження товару до продажу повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Обміняти або повернути товар ви можете:

  • У шоурумі Wings за адресою м. Київ, вул. Євгена Чикаленка (Пушкінська), 8а.
  • Скориставшись сервісом "Нової пошти" або будь-якої іншої кур'єрської служби.

Зверніть увагу: всі витрати, пов'язані з обміном і поверненням товару, несе покупець. Крім того, при поверненні товару, в комплекті з яким йшла дисконтна картка, знижка анулюється.

Гарантія

На всю продукцію Wings діє гарантія виробника строком до 3 років, в залежності від виробу. Навіть через тривалий час ви можете звернутися до нас з усіх питань щодо запропонованих позицій.

Дізнатись більше: Гарантія на вироби Wings